Selasa, 19 Februari 2013

?????????

assalammualaikum,,

fyi,,byk bende yg terjadi kat aku kn,,:)
kadang2 byk bnde2 yg xelok aku tulis kat fb,,luahkan perasaan,,(konon);)
tp aku delete blik bile aku da tenang..:)
kdng2 org yg rapat dgn aku sndri xphm ngn aku,,
tu la hidup aku...buat je ape aku suke.
klu perbuatan aku slh,,aku mntk maaf,,
tp bile aku ase aku da puas,,aku senyum mcm nie :D
tp ade jugak org yg rapat xleyh terima,,
aku rase,,umm,,bnde yg dy x leyh terima la yg akn buat dy igt aku bile aku xde..:)
bile byk dugaan..ati ini makin tabah,,,
walaupun x sekeras batu bata..tapi keras cam botol air plastik sara yg sllu aku bwk g klas..:)
bile lihat org keliling yg ramai dah menghadap Ilahi,,
ati mula menangis,,bagai aku yang seterusnya,,
tapi iman masih lemah,,
pada keluarga juga sahabat2,,
aku susun 10 jari memohon ampun dan maaf,,
sekiranya diri ini tak sempurna..
ingin aku membuat keputusan,,
untuk berhenti mengeluarkan status di FB,,
supaya tiada siapa yg terasa,,
tetapi masih xdapat menahan diri..
dan BLOG dan TWITTER bakal disemakkan dgn sesi luahan perasaan aku..
nantikan lah..;))
bukan merajuk atau mmbawa diri,,
cuma nk kurangkn kontroversi,,cehh,,
hehe,,puih la..
pada anda3,,yg x follow twitter n like fb aku,,
sila bertindak,,cehh,,ok,,
xde paksaan disini,,
k bai...muahhhh3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan