Ahad, 17 Februari 2013

berakhirnya cuti mid sem...:'(

assalammualaikum,,
seperti selalu,,setiap kali nk balik je,,my mum yg akn siapkan brg2 dapor yg akn aku bwk..
thnks makk,,luv u,,hehe,,ati nie ntah knp mcm mls sngt nk balik pd tuh,,nnt mesty rindu masakan mak,,
kat pd nnt kne bngun awl,,kne kemas rumah,,wktu rehat pun x menentu,urmm,,tp apekan daya,,tu lah pengorbanan yg aku kne buat sebagai seorg pelajar,,n demi membalas jasa mak ayh,,Ya Allah,,permudahkan lah aku untuk menerima ilmu,,dan bantulah aku untuk menjad Seorg yg berguna,,,InsyaAllah,,n ntah knp mggu nie mcm bnyk sngt yg gnggu fikiran aku nie,,hurrmm,,ati x tenang,,mungkin sbb diri aku masih tak rapat lagi dgn Tuhan,,btw,,awok2 sume,,tolong doakan kejayaan sy ye..(^_^)

dialog diantara saya,mak dan ayah..;)

mak  : ape lagi yg x dew kat rumah tu?
aku   : ntah la,,umm,,bawang,,umm..xleyh fikr lagi la,,hehe
ayah : susu nk x??ambik la 1..
aku  :ok..
mak :nk cili blender x??
aku  : ok gak,,senang sikit nk masak nnt..
mak : minyak?
aku  : minyak tggl stgh lagi,,
mak : ambik la kat umah nie stgh ha,,
aku  : xpyhla mak,,nnt beli,,
mak : jgn nk bekira sngt la,,ambik je,,mak kat sini mkn sedap2,,ko kat sana mkn un x teratur..
aku  : baek lah mak..=_='
(sume brg2 dapur,,mak aku yg sediakan,,,thnks mak,,thnks ayh!)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan