Ahad, 10 Februari 2013

aku juga pernah terjatuh..:)

assalammualaikum..;))

arini aku ase cam rjin pule la nk mengupdate kn,,hehe,,btw,,arini juz nk story2 pasal JATUH,,bukan jatuh cinta o jatuh tangga,,but jatuh dalam kehidupan,,(down)paham2 je la,,=_='
xsemua org hidup dalam bahagia kn,,me too,,bkn setiap ari aku tersenyum,,bkn setiap ari aku ketawa,,n bukan setiap ari aku bersyukur,,thts y aku nk ckp,,xsemua org perfect,,x semua org pndai bersyukur kan,,andai masa boleh berputar,,aku teringin nk ulang balik masa tingkatan 4,,yup,,aku pernah jatuh,,jatuh menjunam,,n skrg aku cuba utk naek,,InsyaAllah,,kali nie peluang utk aku belajar x kn aku sia2 kn..walaupun setiap sem ade je masalah yg dtg,,mcm2 fitnah,,tp Alhamdullilah,,dsbbkn aku ase bende tu cam x boleh buat aku berjaya,,aku serahkn je kat Allah,,n hasilnye,,yup,,Allah Maha Adil,,sikit2 kebenaran terungkai..aku pernah buat salah,,bile aku kata maaf,,,aku betul2 maksudkan,,sbb bkn senang aku nk mntk maaf nieh,,hehe..:) so arini,,aku nk mntk maaf sekiranya:

1)aku pernah merampas kawan sape2,,
2)aku pernah mengedik ngn kwn2 baek korg,,
3)aku pernah pentingkan diri,,
4)aku pernah rapat ngn pakwe sape2,,
5)aku pernah pentingkan diri sendri,,
6)aku pernah buruk2 kan sesiapa,,
7)aku pernah terkasar dengan sesiapa,
8)aku pernah xhiraukan ape2 yg kowg ckp,,
9)aku pernah  melawan cakap sesiapa,,
10)aku pernah cuba jadi kawan yg terbaek,,tapi gagal..

untuk memudahkan segala urusan aku ketika di Padang Masyar nnt,,aku harap anda2 semua maafkan segala kesalahan aku..n sejujurnya,,sekiranya anda2 semua pernah melakukan ape2 kesalahan kat aku,,mmg aku x simpan dalam hati..=))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan