Selasa, 12 Februari 2013

Aku Memang Menyusahkan..

Assalammualaikum,,
slmt malam,,umm,,mlm nie spatotnyer aku da siapkan brg2 utk gerak g melaka esok,tp aku lngsung xde mud,,mcm xde hati nk g,,ntah knp,,myb fikir pasal asgment,,xpown sbb rindu kn dy,,hehe,,btw,,aku da dpt balik tedy,,thnks fmly m.lang sbb snggup dtg anta tedy,,aku rindukan tuan tedy tuh,,TAPI....hurm,,xpyh fikir la abby,,aku hnye mampu berdoa cuti nie dpt release kn tension aku nieh,,InsyaAllah,, Ya Allah,,kuatkan lah hamba mu ini,,aku byk menyusahkan org,,byk sakitkan ati org,,abby,,mcm da xgne je kn,,so abby,,wake up n go on,,hehe,,ati ko tu x kuat sngt,,x kebal pun smpy nk pendam perasaan lame2,,aku cume lepaskan perasaan kat org yg betol2 aku selesa,,n klu org tu x mampu nk terima,,aku tau,,aku dapat rasa,,dy x leyh terima aku seadanya lagi,,semua nie mmg POYO!so skrg,,aku kne teruskan hidup,,n jgn pndng ke belakang,,argh,,knp la mesty ade perasaan syg kn..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dyxy Green Tea Face Mist

Assalammualaikum... siapa yang malas nak makeup??tak suka makeup?? kita geng..(give me 5 sikit) hehehe buat mereka yang tak suka...