Khamis, 7 Februari 2013

bile emosi x stabil!

ASsalammualaikum,,
da lme kot ase nyer x update blog nie giler2,,1stly nk bgtau,,netbook aku da meroyan,,screen dy bertukar warna biru,,ye,,nmpknyer mcm nk terbang lagi duit PT aku tuh,,hurmm...tekanan betol dsaat nie,,ape xnyer,,jadual pack giler,,ngn test,,quiz,,mmg x dpt rehat,,myb nie la keburukannye bile semester dipendekkan,,arghhh,,,tabah la hati,,x lma lagi...semuanya akn berakhir,,pressure3..yeah,,bile kite xdpt nk sebelahkn sape2 kn,,utk jd adil,,aku akn buat bodoh,,yup,,buat cam bnde yg mnyakitkan ati kite nie xpernah wujud dalam hidup kite,,minggu nie mmg emosi x stabil,,kadang2 ase nk nangis giler2,,kdng2 ase nk menjerit,,tp bile ade kawan2 aku jd giler...mcm xde perasaan,,esok aku balik,,ye,,masa untuk release tension...borak2 ngn mak ayh,,tgk cite RUNNINGMAN,,umm,,boleyh buat aku x fikirkan masalah,,tp skejap je kn,,hehe,,nnt mesty masalah dtg lagi,,tido,,tido dan tido,,jalan penyelesaian yg mudah,,hurm,,ape yg patot aku buat!!!aku mmg x sempurna!!tolong bagitau aku cmne nk puaskan ati semua org!!tolong la!!!setiap masa ade bende yg xkene,,ase bosan,,ase bengang,,ase cam x gune,,kn,,lalalala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan