Isnin, 28 Januari 2013

ZAMAN REMAJA

assalammualaikum,, 
arini mcm x best je kn nk update,,cuaca panas ag,,n dgn suhu bdn panas ag,,selsema,,hurmm,,ok,,arini aku ase cam nk kongsi tentang zaman remaja,,ceh,,ok,,4 ur nformation,,aku nie pown baru jgk la masuk alam remaja,,bru 21 years old uolls,,hahah,,muda kn,,hehehehe,,uolls nk tau x,,alam remaja nie cume sekali je,,n bersyukur la uolls boleyh rse alam remaja nieh,,coz rmi gak yg telah dijemput oleh Tuhan,,tnpa sempat mengharungi zaman remaja..org kata zaman remaja nie la yg tentukan kite nyer fikiran bila dah dewasa nnt,,ek?haha,,bkn senang nk jd baek,,n bkn susah nk jd jahat,,x gitu,,aku nie pun bkn la baek sngt pun,,byk kali jugak aku tersilap langkah,,almaklumlah,,suke buat keputusan ikot perasaan,,btw,,aku akui mmg mencabar giler la masuk alam remaja nie,,n cuma diri sendri je leyh kontrol fikiran n tingkah laku kite..kn,,utk adik2 kat lua sne,,yg baru nk melangkah kealam remaja,,kowg kne fikirkn 1 jew,,fikirkan fmly kowg,,ape effect perbuatan kowg dkt fmly,,yg penting skli mak ayh,,mse remaja mmg byk setan dtg menghasut,,ye,,aku un x terlepas dr hasutan setan,,,tp cuba,,cuba la jgn tinggal solat,,mntk tlong kat Allah utk bantu uolls mengharungi zmn remaja dgn baek,,semua org ade sejarah,,sejarah,,nama pun sejarahkan,,jadikan sejarah anda sebagai 1 pengalaman,,jujur dr hati aku,,perjalanan remaja aku masih terhuyung hayang,,ntah knp,,masih rse menyesal sbb msuk asrama time f4 n f5,,tp bile d'ingt2 balik,,Allah da buat rancangan yg terbaek da utk aku kn,,n aku cume kne move on je,,n dlm hidup aku,,cuma ade fmly aku,,so i will do the best utk fmly aku,,utk adik2 yg baru nk melangkah ke alam remaja,,do the best,,igt,,zaman remaja la yg tentukan masa dpn kite,,jgn terjebak dlm ape2 kesalahan n dosa besa k,,;))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan