Sabtu, 5 Januari 2013

Bencana Alam atau Allah sedang Murka...

Assalammualaikum,,

sekarang nie klu bkk fb,blog o paper mesty ade berita pasal banjir,tanah runtuh,,n etc..kn3,,kdng2 ade jew bnde yg x pernah terjadi,,berlaku,,tgk r,,bpe byk negara yg bnjir teruk,,TERUK k,,dgn tanah runtuh ag,,ha,,terbaru,,tsunami lumpur,,ha ko,,penah dga xx??x kn?so fikir2 dan renungkan larh,,tu la,,ko tgk je la kan,,Allah da bagi Malaysia nie aman,,tenteram,,tp ade jew yg x puas ati,,islam gadoh ngn islam,,islam jatuh kan org islam??what???da knp weyh??ayooo,,,no komen la,,juz cube bersyukur sikit,,sikit pown jadi lorh..xpyh la nk mntk lebey2 la,,ok,,ye,,aku un byk x puas ati an,,manusia,,mne pernah cukup dgn dy dapat,,tp aku xdew la nk ikot rusuhan2 nie,,mcm da terikot sngt da ngn budaya barat sngt da nieh,,kowg tau nk gadoh jew kn,,sume da x pandai nk gune akal,,why??why??siyez,,da terok sngt da kat sni,,tanah da makin terbuka(ok,,paham2 sendri maksud aku),,manusia da semakin ramai xde perasaan,,siyez,,aku takot,,da la,,ckup la smpy kat sni je,,harap2 kowg sume paham la ape yg aku cube nk sampaikn,,aku un bkn la baek sngt,,tp aku cube jd yg terbaek,,n bile aku tulis entry nie pun,,aku boleyh la igt kn kat dri aku sndri,,igt,,skrg Allah da bayar cash je k,,skrg Allah tarik nyawa org,,da x ikot umur da,,hurmm,,ntah la,,sntiasa la beringat k,,bile2 je kite leyh dJemput,,(^_^)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dyxy Green Tea Face Mist

Assalammualaikum... siapa yang malas nak makeup??tak suka makeup?? kita geng..(give me 5 sikit) hehehe buat mereka yang tak suka...