Ahad, 27 Januari 2013

JADI DIRI SENDIRI

Assalammualaikum,,
1st of all,,aku nk bgtau aku tgh dmm panas,,wht,,arghh,,sakit tekak n idung aku nieh ha,,esok nk balik pd da,,harap2 la kwn2 aku x bjngkit,,n harap2 esok aku da ok,,amin~~
knp akuwat entry camni??huhu,,sbnrnyer aku un bingung..knp ek??sbb aku x rse aku jd dri aku skrg nie,,aku x tau mne hilangnye dri aku yg dlu,,cuti 5 arini,,mak aku da byk bg tazkirah,,ok,,aku x leyh tipu mak aku,,klu kat pd aku kua mlm o byk kua,,aku akn cite,,=_=' ok mak,,mak un ade kate,,klua boleyh tp berpada2,,jgn terlampau2 la kn,,blk smpy lewat mlm,,n org tua2 kate,,klu mak x bg izin klua,,jgn klua,,takot jd bnde2 x elok,,xsempat nk mntak maaf,,ok mak,,abby dga ckp mak n ayh k..abby x kn buat lagi,,InsyaAllah,,lg pun aku masih bwh tanggungan mak ayh,,so kn elok klu kite dga ckp mak ayh,,kadang2 bile aku tgk budak2 yg berlagak nie,,aku ase menyampah,,cam nk cakap,,"hey ko nieh,,duit pun mak bpak tangung,,ade hati nk berlagak cam org kaya,,puihhh"hahaha,,busuk an hati aku nieh,,hahaha,,ok guwau,,jgn ade yg terasa k,,btw,,mak aku sllu pesan,,klu xde buat cam xdew,,jgn berlagak,,mak adalah idola sy,,hehe,,i try my best too b my self,,bg aku,bia org benci aku,,asalkan aku jd dri sndri..n bile aku sllu igt,,aku bkn larh dr keluarga yg kaya,,ayh pun kne tanggung adk brdik yg lain,,mak pulak snggup jge ank org utk dpt duit sikit,,aku jd kuat,,kuat utk terus berjaya,,bia aku ssh dulu,,senang kemudian,,x hadap aku ngn barang2 mewah,,klu aku x dpt kongsi ngn fmly,,n aku suke ngn fmly aku sbb,,stiap tahun,,pasti ayh akn bwk kami sekeluarga g bercuti,,sbb tu kmi rapat..hehe,,setahun 2 kali,,the best kn,,1 malaysia ktowg da pegi,,juz sabah serawak je blum ag,,next destination,,InsyaAllah,,;))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan