Khamis, 31 Januari 2013

sem 5 - part 2#

Assalamualaikum,,
jam da kol 2.02 am,,n aku still x ngntok,,smbil tgk tv3,,yeeha,,hahaha,,,tau la esok nk blk umah da kn,,hahaha,,senghal pule kite ni,,hehe,,sebenar nyer kite nk ckp,,sem 5 nie aku cam xde keMUDan,,paham dok??ceh,,y??sbb sem lepas kn LI,,xde assigment n xpyh masuk klas kn,,n skrg pule kne masuk klas balik,,omg3,,mcm kejutan budaya uolls,,hahaha,,n aku ase aku ade 3 bulan ag utk catchup sume subjek2 yg aku slow,,,try tinggikan PB,,yeah,,u can abby,,wishh me luck ye,,kali nie aku da berubah,,aku da rjin ambik gamba,,tu la,,ingt nk upload,,tp cam,,ala,,segan r,,kite x cntik cam emma maembong,,(=_=') lalalalalala~~ oke,,tangan dibahu,mata keatas,,hehe,,jgn fadeup ngn sy k,,umm,,smbung balik,,klas smlm(khmis) not bad la,,tp tired giler2,,klu diberi peluang utk bincng ngn PA o Pihak yg terlibat,,aku nk sngt dowg atur balik jadual klas ari selasa n khamis,,coz,,padat giler,,mmg sem nie mencabar kepala otak aku,,arghhh,,btw,,aku x suke blja pasal research,,tolong paham,,n aku x suke SPEAKING dgn org MALAYSIA..tolong ambik perhatian,,org jepun yg x pndai bi tu pun leyh bjaya,,nie pulak kite,,negara islam,,tp still nk gune bahasa org puteh,,,tolong,,klu da boikot brg dr sne,,boikot skali bahasa dy,,cehhh,,aku,,cam bguz je ckp cmni kn,,haha,,maap,,tp nie juz my opinion je,,ha tgk,,dr xtau nk wat entry ape mlm nie,,bile da stat cite,,hbs sume cite masuk,,hahah,,lek lu,,,jgn g tgk blog org lain!baca sampai habis!!ini adalah paksaan,,hehehe,,da la,,xdew ape la nk ckp lagi,,kite nk kacau lalink i pulok yg tgh dok minum kat kedai mamak tu,,myb Qudrat kot,,hahaha,,capikk,,wait 4 me,,tmn org smpy org tdo,,lalaala,,ok,,uolls,,skrg,,boleyh g tgk blog org lain,,yg lebih interesting dr blog sy..;))bye2,,nanite,,,SALAM JUMAAT SUME!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan