Selasa, 29 Januari 2013

hari yang menggila!!

Assalammualaikum,,
harap2 anda sume sehat walafiat k..aku xtau la bile selsema n dmm aku nie nk elok,,n bertambah pule dgn ade bende tersekat kat tekak,,xtau bile anya akan hilang,,hbs berkepal2 nasi aku telan(ikut kata org) still mcm ade tulang tersekat,,n semalam dpt tido un kol 4,,ye kol 4,,dsbbkn dlm umah nie aku la jam loceng,,aku terjaga kol 7.30!!7.30 pg k,,kelas kol 8,,ha ko,,da mcm puting beliung da ktowg siap,,n tah cmne,,arni ade quiz,,n aku da prepared da selama bbrp hari utk subjek nie,,n maen giler bile aku lngsung x dpt jwb,,ye,,aku tau,,agak bodoh kan,,n siyezly aku down,,dgn selsema lg,,dgn panas bdn ag,,sambl jwb quiz,,k,,hampir2 nk nangis n ade la bbrp org kuatkn aku kata "xpe,,bru quiz pertama" ok,,quiz pertama pun dy effect kat PB k,,,damn,,siyezly,,mmg down..n ntah la,,agaknyer lectrer un xnk ngaku student bile tgk kertas jwpn aku yg 0 tuh,,ye,,maaf pn,,sy cube suke subjek nieh,,siyezly,,sy akn buktikan..InsyaAllah,,harini byk dugaan yg aku kne tempuhi,,byk sngt,,n hari yg buat aku down,,Ya Allah,,semoga esok segala urusan menjadi lancar..Amin~~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan