Sabtu, 19 Januari 2013

sem 5 - part 1#

Assalammualaikum,,hehehe
da 6 mggu kt pd bru nk update kn,,hahaha,,maaf2,,nk wat cmne an,,sem nie aku ade 4 subjek final,,(global marketing,marketing research,,consumer behaviour n advertiseng) utk pengetahuan anda sume,,advertising KJ yg aja k,,attention,,Ketua Jabatan,,hehe,,harap2 leyh fokus,,;)) Insya Allah..doakn aku k,,sem 3 da dpt 3.33,,so harap2 sem 5 nie dpt la 3.5 pulak,,nk ase jgk dpt AKJ,,hehehe,,,

taraaa,,,lihat lah aku,,pheewiit,,(edit k)lalallalalla

tgk,,aku rajin k,,d'ulangi,,rajin,,,hahahhaha,,,ok,,gmba nie x edit,


kasut sy,,pink putih,,ko adew,,hahahha,,,cantik x,,

tedy aku,,(xdew kne mengena ngn topik nie)tapi dy da ade kawan,,tedy pinky,,hahaha...


kami minah rempit,,


pandangn ke masa depan,,(kua g bank tmn fatin)hahahhah


ok,,nie aku,,bulat x idung aku,,hahaha,,,tgk,,muka bosan dok dlm kelas,,hahaha,,btw,,im really2 heppy k,,hehehe,,jgn adew sape2 crik pasal ngn aku ye,,,mmbe2 aku gangster,,skli ko toucher aku,,mereka n aku akn toucher ko smpy ko giler,,,hahaha,,adew bran???



Tiada ulasan:

Catat Ulasan