Selasa, 22 Januari 2013

klu nak org hormat ko...do this!

Assalammualaikum,,

mowning,,ceh,,mowning,,padahal da kol 12..hehehe..
ok my dearest reader,,btw,,thnks alot to sape2 yg ade inform ape2 pasal org yg kutuk2 n maki aku,,its nothing..n i think who do tht is someone yg nk publisiti,,annoying,,ha ko,,speaking,,berterabur,,ok..aku ngaku aku x reti BI,,(jujur lg baek kn)hahaha,,ok,,habis,,entry kali nie aku juz nk bgtau la kat sume2 manusia dialam nie,,sume nk org respect kowg kn,,n ofcoz aku un nk org respect aku,,x berjawatan,,x popular un x pe,,atleast respect aku as a human k,,if aku salah,,im really2 sowy,,do u wnt to know y my bff n my frenz sllu backup aku bile org kacau aku,,ofcoz la,,

1.if kowg nk tduh someone,,mesty ade BUKTI,,ok,,BUKTI yg kuat,,jgn maen tduh jew,,klu skli ko tuduh tnpa bukti,,org da aim ko sbgai PENIPU k,,untuk slama2nyer..b carefull,,
2.klu nk maki2 org,,gunakan bahasa yang sangat lembut k,,jgn tunjukkn sngt keBIADAPAN ko tuh..ex:klu nk ckp someone tu bitch o stupid,,tkarkan dy kepada wanita yang x sopan o kurang bijak,,senang kn,,n dr cara kite tulis,,org akn tau sape kite sbnrnyer..
3.jgn sesekali mention nama o gambar org yg kite benci,,y??sbb dr situ org takot nk kawan ngn kite..takot klu org tu buat salah n kite terus sebarkan kat org..nmpk x,,sbb tu kua nyer istilah KAWAN MKN KAWAN..
4.b ur SELF,,knp aku ckp cmni,,umm,,sbb aku tgk,,rmi yg xjd dri sendri,,klu ade yg tegor prgai kowg tuh,,terima je,,n cube baiki,,klu kowg rse kowg da mmg tunjukkn dri sndri,,n still ade kwn,,ok,,kowg leyh jdikan org tu sbgai kwn baek kowg..but,,xmo sesekali menyusahkan kwn k..(sory kat kwn2 aku klu aku sllu menyusahkan kowg,,hahaha)


stakat nie je la kott,,sbb bnde2 nie je terlintas kat kpala aku..hahaha..btw,,thanks kat sape2 yg penah mengata aku,,im try my best utk berubah,,adekalanya kite x perasan kn salah kite,,so,,klu ase xpuas ati sngt dgn tindakan someone,,face to face je..aku percaya,,cara tu je leyh selesaikan masalah,,trust me,,n igt,,bile face to face,,jgn gunakan nada yang tinggi..cool je,,klu boleyh senyum,,dgn senyum,,masalah boleyh selesai dgn mudah..;))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan