Jumaat, 16 November 2012

teknik ampangan

Assalammualaikum,,hye3..;))

smlm kn aku jmpe la someone nieh,,sape??,,rahsia,,hahaha,,then dy byk cite time2 kat TA dlu,,walaupun aku xla rapat sesangat ngn mamat nieh,,hurm,,then mse dlm ktm,,aku un termenung n teringat blk time2 kat TA dlu,,ye la kn,,dlu aku blja kat 2 teknik,,mula2 msuk tek.Melaka Tengah,,then pindah TA,,umm,,igt lagi kat kawan pompuan yg baek sngt dengan aku,,SUZIE,BALQIS n AINIZA,,,dr aku masuk TA adew je manusia2 yg x puas ati,,tp adew aku kesah,,mula2 masuk mmg ati aku xde langsung tok bkenalan dgn mereka2,,dlm byk2 yg x puas ati,,mereka bertiga nie la yg still memahami aku,,teman aku,,rindu sngt ngn dowg,,walaupun berjauhan sekarang nie,,ati tetap dekat,,kan3,,hehe,,suzie,,umm,,igt lagi kt sllu lepak sme2 dlm blik iron caj nset sorok2,,hehe,,maen kjar2,,rindu sngt,,tido rapatkn katil,,hehe,,suzie2,,nangis sme2,,gelak sme2,,suke sngt,,balqis pulok,,mnje,,ssh nk tgk dy nanges,,byk kongsi cerita,,hehe,,ainiza,,dduk dorm bwh skli,,bile busan aku trun lepak blik dy,,seronok,,yg ni kuat merajuk,,mcm2 peragai kn,,klu gadoh pown,,thn bpe jam je x bckp,,nasib baek msing2 senang nk pjuk,,klu ade rezeki,,aku nk sngt berkumpul dgn dowg balik,,sorg johor,sowg meru,klang,,sowg n9,,xpe2,,nnt kite jmpe k,,syg kowg sume,;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan