Selasa, 27 November 2012

Pengalaman Lama #part 1



Assalammualaikum,,
Sebelum memulakan sesi ber’entry’,,sy nk bgtau hotzmumma yg sy pun rndu nk g lunch n borak2 ngn mak buyung nieh,,haha,,its ok la kak,,nnt dtg term bwk makanan tau,,nk gak rse akk masak,,n thnks sbb kuar kn entry yg ade nme kitew,,segan nieh,,hahaha,,ok cukup2 sudah,,sebenar2nye  atas permintaan kwn lme aku,,dy nk aku citer kan pengalaman memalukan yg aku alami di setiap tempat aku belajar..=_=’ kate beliau,,dy tgk aku nie slmber,,klu tersalah tegur org pun aku  buat bodoh,,klu terlanggar org pun aku wat bdoh,, bile tersalah bg duit un aku cam xde perasaan,,haha,,wht,,ade ke??xde la buat bodoh,,aku gelak pe time2 cmtu,,cume tahap kemaluan tuh x tinggi,,n xpenting un untuk difirkan,,huhu,,oke,,skrg aku stat cite dr time tadika k,,pengalaman tadika aku xlme un,,dlm 2 3 bulan,,xsempat un rse bergambar dgn jubah,,haha,,xpe2,,xkesah un,,dlu aku sllu ngadu kat mak,,time g tadika,,ade sowg budak nie,,nme dy wani,,gemok lak tuh!(geram lg nieh),,bapak la ganas ni,,suke sngt mencubit aku,,aku pulak x reti melawan,,cikgu2 sume tau peragai dy,,tah camne 1 ari tuh aku tgh bwk air milo, lepas tu dy dtg cubit aku dr blkng,,ape lg,,aku pusing n terus ter tumpahkan milo ats kepala aku,,hahaha,disebabkn tu aku kne bce doa mkn kat dpn kelas,,sweet kn,,n time nie aku adew sowg kawan baek,,nme dy AHMAD..jiran aku kat Seremban jaya,,rindu dy da,,hahaha,,,n 1 ag moment aku xleyh lupe,,aku jatuh dr van sek tuh,,kain aku tersngkut,,damn,,sakit meyh,,hahaha,,lg 1 bnde aku xleyh lupe,,time 1 klas nk kne beratur basuh tgn sblum mkn,,wani tuh dr blkng nk tarik rambut aku,,ape ag,,si ahmad yg blkng wani tuh g tolak dy,,trus masuk dlm tas air tuh,,,hahahha,,suke giler aku,,tp aku yg telah dipersalahkan,,dan aku yg kne bce doa lg time mkn,,nsib baek brp bulan je kat situ,,haha,,dah la,,pnjng sngt da cite aku time tadika nieh,,nnt aku cite lg k,,tp kat tmpt blja aku yg lain pulok..done..;)thnks sbb bce entry yg merapu nieh,,c u all letter..k bhai..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan