Rabu, 21 November 2012

durian crepe


Assalammualaikum,,
Arini abby nk tulis entry pasal durian crepe,,smlm ade 2 blogger termasuk bro BEN tulis entry pasal durian crepe nie,,kn,,aku un dok terpikir,,apekah itu,,xpenah dgr pun,,so nk jadikan cerita,,pas blk kje smlm,,mndy solat n tolong la lipat bju yg berlambak2 tuh (tunjuk rajin jup,,ok) sbb smlm je panas,,3 ari punye kain ma,,huhu..then bile mak ayh blk dr pasor malam,,dowg beli durian yg sngt byk,,dlm ati aku,,nk makan durian time uh jgk,,tp kne tunggu adk brdik yg lain blk dlu,,huhu,,smpi terlelap2,,last2 mak ayh aku mkn berdua jew,,sbb lmbt sngt akk2 aku blk n aku pulok xdpt dkejutkn,,hahaha,,(tido mati k);)) tp x lme la aku tdo,,dlm kol 10 cmtu da bgun da sbb riuh bile adk brdik aku da blk,,xngntok terus,,huhu,,then konon nk ajak mak mkn durian,,pastu mak kate durian kat lua,,mak ayh da mkn,,terus xdew mud nk mkn durian,,x best r mkn sowg2 kn,,huhu,,,aku un bkk la peti ais,,nk carik ape2 yg boleh di kunyah la konon,,then nmpk something,,dok terpikir2,,apekah itu,,mcm penah dilihat,,n mak aku un terangkan lah,,tuh durian crepe,,kwn ayh aku kat ptrjaya uh bg...aku un mkn la 1 ulas,,siyez sdp,,ade 3 lapisan,,yg 1 kulit tah dbuat dr ape,,2 crème yg sngt sedap,,n 3 dy letak isi durian tnpa biji,,hahaha.,tp klu mkn lapisan luar dy jew,,mmg x la,,tp akk aku ckp dy akn carik apakah bahan2 yg digunakan mse buat lapisan 1 dy uh,, n aku x terpikir la pulok nk ambik gmba,haha,,sbb ape yup,,sbb tinggal berapa je dlm bekas tuh,,haha,,adik aku melantak sowg jew da brp kn,,huhu,,ok,,balik nie aku nk mkn durian byk2,,k bye.


                                          
gmbr nie aku ambik kat google,,yolarh kn,,nk tnjukkn kat anda,dan anda bgaimana rupenyer,,sedapnyer nyer cream itu,,yummy,,;P



1 ulasan:

  1. nak tau ke resepi crepe durian sila layari http://fromintankitchen.blogspot.com/2012/10/durian-crepe-durian-pancake.html

    BalasPadam