Jumaat, 9 November 2012

kehadiranFATINnabihah


Assalammualaikum,,hye guys,,oke,,arini aku nk perkenalkan anda sume pada my frenz,,, fatinbalqis,,,dy msiih bru dlm dunia blog nie,mcm aku r,,n kami sme2 still blja cmne nk improve kn kamy pnyer skill utk berblog,,so klu boleh jum rmi2 kite g jelajah blog dy n follow dy rmi2,,ceh,,;)) dnt worry,,aku ngn fatin xkn kuarkn cite pasal artis2 nieh,,xmo gosip2 k,,doseeee,,kn3,,blog kamy pasal kehidupan kami n ape yg kami fkir,,skurang2 nyer awok2 sume boleyh tau peragai kami nieh ha,,klu setakat nmpk kami main sepak2,,main belasah2 tuh,,maen tengking2  tuh,,memang kami la,,mmg x sopan sungguh pragai kami nieh kan,,huhuhu,,yg bezakn kami,,aku nie LEMBUT,,dy nieh KASAR,,ulang balik KASAR,,;)) klu dy tacink,,xpyh la nk pujuk,,nnt dy mesty lembut balik,,hahahha,,(damn,,mati aku kne belasah nnt),,ha nie 1 ag bende yg aku paling x puas hati sngt,,masa SEM 1 aku ngn dy dok 1 blok asrama,,sllu mndy n tdo sme2,,then SEM 2 kami 1 rumah 1 katil,,mse SEM 3 satu bilik mse dok asrama,,SEM 4 1 tempat LI,,sem 5 nnt insyaAllah 1 umah,,mmg pasti akan bgaduh r nnt,,gerenti punye r,,kn fatin kn,,juz  pasni aku ase aku kne  prepared sikit,,mcm sediakan spray lada ke,,hahaha,,kejam sngt uh,,x r,,,juz pasni prepared pntu o brg2 kaca lebiih sikit,,klu gadoh,,aku hempas aje,,(idea ygbernaskn)hahaha,,jgn mare fatin,,
FATIN NABIHAH n FARAH NABILA,,lebih kurang je  namakan,,sbb uh asyik gadoh aje,,oke,,sudah,,cukup pasal dy,,klu nk cite lebih2 mmg x ckup la 1 jam kowg nk bce,,done,,pasni aku akn update pasal kwn2 aku yg laen pulak,,nantikan cerita aku bersama YASARAH,,NADZIRAH,,RAUHAH,,ATIQAH n  IERA,,;)) c u,,muaaaaaahhh,,(kiss kat sume kecuali FATIN) hahahahhahaha,,






p/s:kami masih cube n terus mencube utk mencari duit melalui blog,,so spe2 yg nk terangkan dgn lebih lanjut,,leyh bg tau fb y,,nnt aku add,,nak tny byk2 pasal blog,,hahahahaha,,target aku,,aku nk kawin dlu dr sume mmbe2 aku,,yeah!!!hahahhaha,,berangan da.,,

1 ulasan: