Isnin, 26 November 2012

PUTAT

Assalammualaikum,,

mesty ade yg ckp dlm ati,,da knp abby nie,,tajuk entry mcm2,,kn3,,haha,,aby un 1st time nieh dgr pasal putat nie,,tu un mse tgk cite MARIAM KG PUTAT,mesty rmi yg tgk an,,alorh,,yg HANIS ZALIKHA si blogger tuh la jd mariam nyer,,mula2 tgk tjuk tuh,,akk aby nieh kte cam x best aje citer nyer,,tajuk tah ape2,,yg aku nieh pulok,,ckp dlm ati "dont judge a book by its cover right?"hahaha,,time uh kat dlm umah ayh tgh tgk cite lain,,so nasib baik larh kazen aku nieh,,alin name nyer ade nset yg boleyh bkk tv,,sweet kn,,haha,,so tgk la citer uh kat nset si alin nieh,,1st2 tgk,,wow,,best jgk citer nieh,,kn,,layan punyer layan,,ayh un da masuk tdo,,ape ag,,aku n akk aku un ambik alih r dok dpn tv tgk cite tuh,,siyez lawak,,hahaha,,bru lerh aku nieh tau pasal pokok putat,,n khasiat nyer,,,siyez xpernah seumur hidup tgk buah putat tuh,,byk jgk khasiat dy an,,antaranyer,,,boleh sembuhkn cacar air,,resdung n gatal2,,aku un bkn arif sngt pasal putat2 nieh ha,,so kowg2 sume klu nk maklumat lnjut boleyh la klik SINI...

ok,,nie cth buat putat,,cute kn buah dy,,hehehe





Tiada ulasan:

Catat Ulasan