Selasa, 20 November 2012

hepy belated day kawan!!


Assalammualaikum,,
Smlm kehidupan aku sngt2 la dlm gelisah,,why??coz smlm bufday kawan aku,,n knp aku gelisah n resah,,sbb aku ego,,aku xnk wish,,yup,,aku da dpt prgai dy,,iaitu ego..=_=’ lepas ape yg berlaku,,lepas semua salah paham antara kami,,aku jd keras ati,,sakit ati,,geram,,sume bercampur baur,,smlm aku mmpu bdoa je semoga kehidupan dy semakin bahagia,,n mati2 aku igt dy lupe aku,,damn,,n mlm td dy mcg something yg buat aku sebak,,biasa la,,aku kn chenggeng,,air mata cpt je mngalir,,:’( maaf kawan,,sbb ego aku wat ko sedeyh,,xsngka ko ingt lg kat aku,,hepy belated bufday kawan,,aku x dpt hepy kn ko,,xdpt bg hadiah mahal2,,xdpt jd org pertama wish kat ko,,n aku mmpu doa kn ko aje,,jgn igt aku lupe bufday ko,,sb tarikh kite sme je,cume bulan aje lain,,sweet kn,,,haha,,btw,,semoga segala yg jadi smlm dpt baek kn blk hubungan persahabatan kite k,,syg ko,,(p/s:to my bf,,sy syg n cinta awk lebeyh,,hehe)..to my dear friend,,always b ur self,,tc,,n always smile,,



Tiada ulasan:

Catat Ulasan