Ahad, 30 Disember 2012

2012!!bye2!!


assalamualaikum,,

da lme kn aku x update blog nie,,huhu,,nk wat cmne,,kat uma bukan ade line tenet pown,,(salak tinggi)hahaha,,btw,,pejam celik2,,dah nk berakhir dah tahun 2012,,bg aku,,tahun 2012 mmg giler byk meninggalkan kesan yg xkan aku lupakan,,azam pun cume 1 je dpt capai,,tu pun bile dapat pointer 3.33(tinggi x)hahaha,,so utk azam 2013 nie,,umm,,xfikir lagi,,tp aku ase cam nk redah je utk tahun nie,,xpayah azam2,,juz buat yg terbaek jew utk hidup kn,,sape sokong????n aku juz mampu wish kowg sume,,hepy new year,,n xmo noty2 k,,(mcm pesanan dr capikk,"xmo noty")haha,,ok,,n aku masih lagi muda ok,,baru jee masuk 20,,n aku nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kepada semua org yg knl aku,,andai aku tersalah kata,,terkasar perlakuan,,terfitnah,,tertipu,,o tersakitkan hati anda,,anda,,dan anda,,harap dengan seikhlas ati anda,,maafkan la segala salah dan dosa saya,,semoga saya dapat menjalani tahun 2013 dengan penuh ketenangan...;)) amin~~

                                                            

p/s: sambut la tahun baru dgn bersederhana k,,;))



Tiada ulasan:

Catat Ulasan