Selasa, 18 Disember 2012

kami bahagia bersama


Assalammualaikum,,

1st of all,,aku nk bgtau aku da ade kat poli pD,,yahooooo..n baru skrg nk bgtau kat blog kn,,oke..how care??hahaha,,sebenornyer da 2 mnggu da kat sni,,masuk2 je da adew pressure dgn report n masalah peribadi,,oke,,tq,,so dalam mse seminggu aku ase cam x sehat,,kejap dmm kejap oke,,mcm da x betol da tmperature bdn nieh,,lg sakli,,WHO CARE??kn3,,;)) ape2 pown,,aku enjoy sbb dlm aku tgh stress,,n dpt migrain,,depa2 ne sudi menemani sy,,n setiap malam ade org yg pelok sy,,yg dodoikan sy,,cehhwahh,,thnks sarahh,,(walaupun dy tgh gayut k,,aku tetap dy dodoikan) terharu,,hahaha,,skrg ade la sedikit gambar yg berjaya aku snap bile ngn kawan2,,enjoy k,,;))



tgh tggu giliran utk daftar kursus,,haha,,oke muka aku muke mntak simpati k,,n sarah,,hepy je memanjang,,hahaha

nie time nk dftr tamat li pulok,,tgk,simple kan sye,,snap sblh keta nad,,thnks nad,,bwk keta,,dpt sy menumpang,,hahahha

 sy n sarah dipisahkan oleh tiang,,huh,,benchi2,,dan tgk,,sy smile!!!!


ha,,time nieh ktowg bru pas mkn,,n dowg ajak maen kat fun fair,,n bende alah neh(top gun) aku penah naek mse sem 2,,dgn perot kosong,,mmg blk terus muntah n xde slera da nk mkn,,huhu


ko tgk,,time nieh kpala bwh,,kaki atas,,time nieh slipar aku jatuh,,sumpah malu,,=_='
xpe,,cite lame kan,,


lihat larh kebahagian di wajah wawa,,bile dpt masuk fun fair,,hahahha

n muke aku yg tgh pening,,fuhh,mncabar,,=_='

lihat mereka nieh,,seronok tgk org maen langgar2 keta,,maaf gmbr goyang sbb kpala un tgh goyang..=))


akhir nyer,,setelah pusing 1 funfair uh,,nad,fatin n tiqa naek bende alah nie jugak,,hahahha,,,bru 1 round da dgr dowg mnjerit,,buat malu je,,budak2 naek gelak,,dowg naek jerit,,hehehe,,ok,,nnt ade mase aku update ag n kua kn gmbr2 ag k,,bubye2,,gud nite..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan