Jumaat, 21 Disember 2012

20.12.2012!bufday saya!

Assalammualaikum,,

20.12.2012,,cantik kn tarikh ni,,n 4 ur info,,tht my bufday,,wah,,hebat x??meh aku cite akn saat2 dan ketika sy mengharungi 24 hours pada hari tu,,hahaha,,tepat kol 12,,kwn2 umah sy,,fatin,nad,wawa,sarah n tiqa buat something yg amat buat aku terharu,,huhu,,dowg wish kat aku n kiss pipi aku,,wah,,hebat,,btw,,ade 1 part mmber tny,,msty aku tertunggu2 wish dr someone,,ehem2,,biasa la bile gadoh kn,,hehe,,ok,,time tuh pulok kat pd nie line max,digi n cel poblem,,mangkok kn,,n tetibe mcg masuk,,1 miskol dr 01*2*891**,,haha,,ok,,air mata da mengalir,,n terfikir,,wah,,dy try kol,,tp ati nieh keras,,phne letak tepi walaupun mmbe2 suwoh kol blk,,n ape yg buat aku terharu,,dowg da la maen spray apeh tah,,hbs bju aku kotor,,then dowg pakse dduk,,tgk kat laptop tgh skype,,ce teka,,skype ngn spe,,hehehe,,,sumpah sebak,,kwn2 sy sngt baek hati,,mereka akn buat apa sahaja utk membahagiakan aku,,luv u all,,so sape2 nk carik pasal ngn aku fkir dlu k,,aku ade gangster2 sndri yg jge aku,,alrite,pastu,,pada tghari nyer pulok,,,aku kne present utk LI,,then,,OMG,,aku sowg yg kne introduce dri aku dlm bi,,kejam kn..=_=' xpe2,,ptg tuh pulok aku kne paksa ngn bdk2 umah ikot g mndy laut,,fuhhh,,lme giler kot x mndy laut,,best sngt,,tgh mndy2 kne tarik n kne telor,,byk la jgk,,busuk kemain,,tp bju wawa lg busuk,,hahaha,,balik,,5 org mndy dlm 1 toilet,,n dgn slow2 aku kuar dr toilet n ambik telo,,sian atin dy kne,,hahha,,n dy balas dendam,dy campak kat aku air yg mengandungi sos tiram n kicap n telo,,ok,,ckup busuk,,,then mlm pulok dpt kek,,terkezut sy,tgh update fb sowg2(merajuk sbb dowg nyorokkn tedy) mereka2 masuk bwk kek n tedy,,n umah dlm keadaan gelap,,sumpah best,,meh tgk gambar aku,,plezz kate sume housemate aku cute k,,;))

tedy dgn aku,,yeah,,;))(tedy wakil my dear utk potong kek same2)

wif atinnn....;))))) org nogori,,,dan juga blogger fatinbalqis..



nie pulok tiqa,,org pahang,,nie blog dy,,jum terjah,,,tiqa


nie nadzierah,,,org pilah,,hehehe,, 

wawa??hahahha,,,senghal..(tukang masak kat umah sewa) org johor meyh..

nie pulok yasarah,,jgn maen2 ngn dy,,,;))org ganu nieh,,,


lastly,,my name,,abby,,hahahha,,oke,,done,,,


2 ulasan:

  1. Assalamualaikum...liyana tag awak sini

    http://liyanasyafiqah98.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-sheera-aya.html

    BalasPadam