Selasa, 11 Disember 2012

tulun2!!pompuan meroyan!!

Assalammualaikum,,
arini bru lorh aku dpt nk meng'update' nie,,bru je nk sedap2 on9,,tetibe aku dikejutkan dgn status dr perempuan meroyan,,k,,pompuan yg meroyan panggil aku 'bitch',,ok pompuan,,slama nie aku senyap,,aku nk jg ati pkwe aku,,nk jg ati pkwe ko sbgai kwn aku tuh,,ade paham??n ko da terlampau2 la kurang aja,,adekah poli anda aja anda menjadi begitu biadap,,n ape yg wat aku terperanjat sngt,,wah,,sadis,,sian pakwe ko yg juga ex best friend aku coz x reti jaga awek dy,,ish3,,bru awek,,klu bini tuh cmne ek??its ok la pompuan,,aku x kn nk menghina ko la kn,,sbb aku sian tgk ko,,myb kurang kasih syg,,tuh yg ko carik perhatian takot pkwe ko kne rampas,,opsss,,npe??da x de jantan nk kat ko kah???hey wanita meroyan,, sbb aku hormat ko  n kawan aku,,aku diam,,aku x masuk kn pkwe aku dlm kes nie,,ko ssh ke aku cntct pkwe ko,,bkn ari2,,bkn seminggu skli,,bkn sebulan skli,,ape pkwe ko kate kat aku,,aku simpan je ko tau x,,org tgk,,sume status2 ko tuh cam aku yg rampas kn,,hingin sngt la kan,,siyez aku bersyukur sngt dgn kekasih aku skrg,,xde niat aku nk tukar2 k,,aku nk cite masalah aku ngn sape2 itu masalah aku!!!oh ye,,chat ko yg agak biadap tuh aku dlete,,sbb y??sbb aku xnk pkwe aku tau ade perempuan meroyan kate aku nk rampas pkwe dy,,hahaha,,its funny k,,geli tgk status2 ko yg mcm mat saleh tuh???eh jup,,nie bukti ko bersikap kurang aja,,igt aku x brani nk kuar kn,,;))






tgk kat komen dlm blog nieh,,kat TANPA NAMA,,okeyh,,,nk tau ape dy komen,,dy tulis FUCK OFF,,thnks pompuan,,aku terpakse remove,,sbb blog aku bkn utk spesis mcm ko k,,;))
aku bkn tipu k,,sblum dlete aku da bg kawan2 aku bce,,tq..




lorh,,da tau blog aku buruk,,nk jgk komen,,da knp????minat da ke,,,eh??ko x tgk ke,,aku follow blog pakwe ko kot,,huhuhu,,hallow girlzzzz,,fb aku,,aku punye suke la,,nk add sapa kah,,nk kwn dgn sapa kah,,n bgtau pakwe ko,,x pyh nk tunggu aku wish bufday dy sngt la kn,,x pyh nk stalker fb n blog aku konon nk ambik berat k,,geli~~ aku x de kawan yg pentingkn kekasih ati sehidup semati cam dy,,setahun lagi,,then aku x hingin pandang muka dy,,post ni konferm akn jd bualan sahabat2 ko,,adew aku kesah,,benci r aku,,Tuhan je tau camne ko maki aku,,tanpa sbb,,n Fitnah aku nk RAMPAS pkwe ko..sesungguhnya,,xde sikit un dalam ati aku nk merampas2 nieh,,lagi2 kawan aku,,aku ase ko patot g study balik maksud kawan,,:)))) 


p/s : aku da penat dgn permainan ko,,plezz aku merayu,,berhenti larh,,aku da penat,,bia aku hepy dgn org yg aku syg,,k,,plez2,,aku kua kn statement nie sbb da x tahan da,,sumpah aku sakit ati!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan