Jumaat, 26 Oktober 2012

Tetamu Allah


Assalammualaikum,,hye2..;))

First skli aku nk ucapkn SALAM AIDIL ADHA,,bkn salam utk pemain bola sepak kembar tuh,,huhu,,but utk semua umat islam kat dunia yg menyambut HARI RAYA HAJI,,;))bila hari raya haji nieh mesty byk kn siaran2 mengenai Haji n siaran langsung kat Mekah,,huhu,,,tetibe terasa teringin sngt nk solat kat dpn Kaabah,,aku nie bkn la arif sngt bab2 agama nie,,tp skrg tgh mula mempelajari tntng Islam dgn lebih mendalam,,InsyaAllah,,klu ada rezeki mmg teringin sngt pegi sana untuk menunaikan Haji o Umrah dgn Family n org yg tersayang,,ceh,,hehe,,aku harap sngt Allah bagi kesempatan  kat dunia ni utk aku n family aku menjadi tetamu Allah,,dan Mekah ialah destinasi luar negara pertama aku ingin jejaki,,;))InsyaAllah,,klu melalui tv un tgk Kaabah sngt indah,,klu dpn mata MasyaAllah,,xsabar2 nyer,,;)

i will be there,,InsyaAllah..;)

1 ulasan: