Selasa, 23 Oktober 2012

Fobia ;')


Assalammualaikum...;))))))


msty rmi yg tertanya ape yg aku fobia kn,,hahahaha,,siyezly,,aku bru tau rmi yg fobia ngn kucing,,me too,,knp aku fobia ngn binatang yg cute nieh,,sbb nyer dlu time2 cuti aku sllu blk kg,,n kat kg mmg byk ank2 kucing,,aku bg mkn kucing tu,,aku maen ngn kucing,,then adew satu mlm tu aku tgh makan,,smbil bersila (x sopan tol aku nieh) huhu,,time tuh da la pki kaen batik(konon ayu) kn3,,haha,,then tetibe ank kucing uh cakar kat peha aku,,siot betol,,hilang selera mkn aku,,damn betol,,mmg mlm tu aku x dpt tdo ngn lena la sbb perit giler kne cakar,,dlm nyer kemain,,ngn garis pnjang pulak tuh,,smpy sekarang parut dy x hilang,,gerammmm,,stat drpd tu aku da x boleh terasa bulu kucing,,mmg aku geli,,klu kat restorant nmpk je kucing mmg aku da angkt kaki,,nk dgr aku menjerit cam pompuan gedik mmg x la kan,, (sory sape terasa)huhuhu,,,

cute kn kucing nie,,tp aku pedulik ape,,comeyl x comeyl aku tetap x suke..DONE! :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan