Khamis, 18 Oktober 2012

KAWAN

Assalammualaikum,,;))

hye sume2,,;)))hahaha,,,skrg bru la aku bkesempatan nk update blog,,,hahaha,,,siyezly,,sem nie adalah sem yg paling teruk dlm hdup aku,,umm,,mls nk cite pnjng2,,mmg skrg nie aku dok tpikir pasal KAWAN..tadi aku g jmpe AJK besar tmpt aku kje nie,,dy ade ckp,,dy jenis yg xsuke carik kawan,,kawan dy limit 10 org aje,,;)) pelik kn.,,hahaha,,tp klu fikir balik,,ok la tuh,,klu camtu,,aku un nk limit kn kwn aku jd 3 0rg,,haha,,msty rmi yg terfikir,,sape la yg terbaek jd kwn aku tuh kn,,hahaha,,biar lah rahsia,,bile fikir logik,,mmg semua org xperfect kat dunia nieh,,so mmg kwn un mesty adew yg xperfect,,senang citer la ea,,klu betol la kite rasa dy KAWAN kite,,blaja la jg ati kawan,,,klu kite kaya,,x semesti nye kawan kite kaya,,klu kite cantik,xsemestinye kwn kite cntik,,klu kite jenis yg kuat merayau o sosial,,belum tentu kwn kite mcm kite,,kn,,jgn terlalu memaksa atau menunjuk2 ape kelebihan kite,,jadi la sahabat yang sederhana,,mungkin itu akan buat kwn smkin sayang n rapat dgn kite,,jgn berlagak,,jgn sombong n jgn menunjuk-nunjuk,,itu akan menyebabkan org semakin benci dan menyampah,,mungkin dalam family,,ape yg kite nk kite akn dpt,,tapi bile berkawan,,xsemua bende yg kite nk,,dy akn ikot..HARTA X BAWA KEMANA,,DOA MANUSIA DIDUNIA YG KITE PERLUKAN,,klu kwn un da mnyampah dgn kite,,ape lg yg tinggl??blaja la jd sederhana,,dr situ org akn pndng tinggi dgn kite,,aku ckp ats pengalaman,,selama nie mungkin aku jenis yg diam bile ade manusia disekeliling aku yg mcm nie,,mungkin dowg sume xtau ape yg pernah aku buat dgn manusia yg mcm tu,,tp percaya larh...diam2 ubi berisi,,bile aku da mnyampah,,mmg xdew dlm kamus hidup aku yg manusia mcm nie jd kawan aku,,jadi lah manusia BILA ADA DISAYANGI,,BILA TIADA DI TANGISI bukan BILA ADA DI BENCI,,BILA TIADA DISYUKURI,,:)









Tiada ulasan:

Catat Ulasan