Isnin, 23 April 2012

cantik nyer!!suke nyer!!

mlm2 buta cmni,,smbil menunggu si dy kol,,aku hbis kan mse tgk blog2 yg pemiliknyer memiliki wjah yg amat comeyl n catik,,,hehehe,,,suke lak tgk an,,ase teringin lak nk dressiing cam dowg,,pakai shawl,,high heel,,tp mcm aku nie boleyh kew??huhuhu,,,btw,angan2 aku adlh,aku akn cube mengubah dri aku seboleyh yg mampu,,klu boleyh x dew la smpy bkk aurat an,,hahahha,,,1st ly,,aku teringin nak tau,,cmne nk jg muka yg berminyak dsbbkn keadaan persekitaran yg panas n muka yg adew resdung,,huhu,,,ssh uh,,bersih kjap pastu naek blk pimple,,damn,,hahahha,,,2nd,,aku nk bljr makeup,,wah,,best nyer,,hahaha,,,3rd aku nk bljr dressing..n last skli,,klu aku bjaya,,aku xkn lupekan sume owg,,wah,,hahahhahahhaha,,(ayt poyo jup)hahahaha,,,lawak la tgh2 mlm nie berangan,,hahahha,,,btw,,sape la yg bjaya mengubah aku an..bguz btol larh,,org kate angan2 mungkin jadi kenyataan,,,yekew,,hahahhaa,,,yela tu an,,mcm aku cayer,,hahahha...ape2 pown aku bersyukur sangat ape yg ALLAH kurniakn kat aku,,walaupun x cntik,,tp adew ayu nyer sikit,,hahahha,,(pasan je lebeyh)hahahhaha,,moga2,,,si dy x berubah hati  bile berjumpa wanita yg lebih indah dr akuu,,heheheh,,2 my lOvely,,jgn berubah hati au,,nnt sy akn cube ubah style sy,,;))suke x suke x??hahaha,,argh,,bile difikir2kn semula,,bile la aku bleyh cube berubah,,hahaha,,klu x dew org nk tolong o bg semangat,,myb ssh sikit..=( tp ape2 pown,,doakn yg terbaek utk aku,,bye2 u all,,nitez...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan