Sabtu, 21 April 2012

maaf???;)

maaf???rmi org yg wat salah tp senang nk mintak maaf tnpa fkir perbuatan dy meninggalkan kesan kat org yg x bersalah 2,,,tp org yg mntk maaf uh lagi bguz kot dr org yg langsung x mintak maaf,,kuang aja betol kn,,,btw,,aku tetibe ckp pasal maaf nie sbb pengalaman yg tgh aku tempuhi,,hahaaha...biasa la manusia,,sume buat silap,,tp yg aku bengang nie,,ko x pernah sebut pasal  maaf,,then wat muka mcm bengong jew,,,sakit ati boh!!!sesedap ati nk baek2 ngan aku ye,,sory to say,,,kehinaan n fitnah yg ko lemparkn kat aku dlu buat aku ase menyampah ngn pompuan cmni,,ko da besar,,bleyh fkir baek buruk,,siyezly,,aku harap sngt ko berubah,,x dpt jd matang,,atleast xpayah nk ase ko uh superstar k,,simple is better,,,;) sape terasa aku mohon seribu kemaafan,,sbb blog nie dtujukan utk seowg wanita shja,so pada sume,,bile ase da wat salah uh,,ckp "sowy" x mengubah ape2 klu pragai x berubah,,,so,,lu fikir la sendri,,aku ssh nk berdendam,,tp klu perbuatan dy meninggalkan kesan dlm hidup aku,,lebih baek aku berdendam dr terkena lagii,,kn...ade aku kesah bile org kate x baek berdendam,,sllu nyer org yg kate cam2 sbb dy x pernah rase ape yg kite rase,,huh,,,emosi plak an time2 cmni,,huhu,,,sowy2,,,i need 2 go,,stdy ag baek,,n to pompuan uh,,n  sume yg ambik final,,gud luck k,,n doakn yg terbaek wat sy,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan