Rabu, 28 Ogos 2013

PUAS KAH???

Assalammualaikum,,
hurm,,da x tau nk becerita kat spe n kat mne,,
da xde yg faham,,
x mngkin ade lagi yg peduli..
nasib baek blog nie x dibuang lagi..
entry aku yg sblum2 nie yg pasal tips cinta jarak jauh ni cume utk sedap kn ati je..
ssh bile sowg stdent sowg lagi bekerja..
ssh n jarang cntct,,kne hormat masa keje dy..
umm,,tp kdng2 sia2,,
kadang2 jd perempuan nie menyakitkan bile kite kne byk mngalah,,
kne byk bsabar,,kne selalu sedapkn ati sendiri..
kadang2 nmpk rendah sngt taraf perempuan,,
bile ade hati yang lembut,,cpt utk memaafkan bile da terluka,,
sbb tu mudah utk dihina n dimalukan..
tetapi sukar utk difahami oleh makhluk yang bernama lelaki..
terasa macam nak lari jauh sngt,,jauh smpy hujung dunia,,klu la mampu kan..
4 tahun lebih,,berat hati nk tinggalkan,,
tp da ckup terluka dgn ape yg berlaku,,
utk cari pengganti mungkin mengambil masa yg lama,,
utk melupakan perlukan seumur hidup,,
mungkin da tiba masa utk mula merancang masa depan,,
mungkin da masa utk lebih fokus dengan fmly,,
mungkin da smpy masa utk sedar,,
kampung dan bandar byk perbezaan..
susah bile terlalu sayang,,
susah bile terlalu setia,,
susah bile terlalu bebas,,
hargailah seorang wanita,,
mungkin dy akan menjadi peneman mu sehingga tua,,
mungkin dy  yang akan melahir dan menjaga zuriatmu,,
mungkin dy yang akan menjaga makan dan pakai mu,,
mungkin dy menjadi pendamping di akhirat..
tp mungkin "DY" bukan aku,,,
mungkin aku cuma pinjaman sementara di dunia..
utk merasa suka duka kehidupan..:)





 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dyxy Green Tea Face Mist

Assalammualaikum... siapa yang malas nak makeup??tak suka makeup?? kita geng..(give me 5 sikit) hehehe buat mereka yang tak suka...