Selasa, 2 Julai 2013

BELAJAR LAH MENGHORMATI PERASAAN ORANG!

ASSALAMMUALAIKUM,,
ho,,blk kelas,,mcm nk meroyan jup ye,,ats sbb tertentu..
aku ase aku setuju r dgn kenyataan "org ketiga akan dihukum"..
n laman sosial menyusahkan kehidupan..
im tired oke,,juz sblum nk buat ape2,,sila jge perasaan org lain,,
aku xkn kua kn status meroyan kat fb selagi masih boleh bersabar,,
aku rasa da bpe kali ek aku meroyan,,
aku rase ko paham,,sbb ko bkn BDK KECIK ag,,
kn...so pandai2 r..
if ko ase nk kuakn status tuh,,or nk tagging2 someone,,
fikirkan perasaan org keliling,,
nama panggilan yg ko nk panggil,,biarlah bersesuaian dgn keadaan..
aku bkn jenis nk marah,,meroyan cam org giler,,
tp aku cuma nk ko hormat sikit,,
sikit pown jadi lah..tlg jgn ketepikn aku terus,,
sbb bile ko ade,,aku mcm da x wujud,,
yg nampak cume salah aku,,
klu nk ketepikn aku,,
tggu aku mati dlu,,tu jew aku mntk,,
xbyk pun..ok,,fine,,myb aku x tau ape kowg buat blkng aku,,
tp sekurang2nye,,jgn tnjuk dpn aku,,
aku paham perasaan sowg pompuan,,dr cara ko,,aku tau ape ko nk,,
sbb tu aku x direct ckp ngn ko trus,,sbb aku x nk ko rse mcm pompuan x de maruah,,
aku penah rse tu,,aku penah berhadapan dgn pompuan meroyan yg lagi teruk dr aku,,
aku paham,,if u wnt to b fren,,its ok,,tp sila tukar nme panggilan tu..
n tolong faham,,aku masih kat SINI n aku masih WUJUD..
#aku penah jugak dituduh,,tp sekurang2nyer aku x gunakan panggilan yg mnyakitkn ati org lain..n sekurang2nye,,aku ade backup yg kata aku x gnggu sapa2..:))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan