Khamis, 11 Julai 2013

SYAHMIE FARID IZZAT dan DINIE

Assalammualaikum,,
entry nie juz nk cite pasal org yg slalu buat aku tersenyum bile tgk muka mereka..:))
i miss them alot..
susah sebenarnye nk lupekan org yg sllu buat kite ketawa kn,,
bile org tu dah dipanggil menghadap Ilahi,,
mmg sngt2 terasa kat dri ni...
xde tempat nk becerita..xde tempat nk lepaskn ape yg kite pendam..
mulut mmg kata redha,,tp hati n fikiran asyik terkenangkan mereka...
klu karipap masih ada,,mungkin dy akn kata "kan aku da ckp,,ko nie budak kecik ag" klu aku cite yg aku ade mslh dgn yg tersyg..ye karipap,,aku ngaku aku x matured ag..ummm..skrg aku tgh sedih karipap...xtau nk luahkan cmne..aku ase kosong,,ase mcm da xde ape2 utk aku da kat dunia nie,,selain fmly aku,,nset pun da xberbunyi,,bunyi pun bille ade pekara penting,,pelik kn,,dlu aku x kesah un nset bunyi ke x,,tp skrg,,berubah betol..huhuhu..oh ye karipap,,aku ade baca pasal ko kat majalah remaja julai 2013..rupenyer ko bgtau kat mmbe baek ko jgk an yg ko nk popular,,tp aku crik xde un,,aritu je kat fb aku,,aku ter cerita kn,,maaf ye,,maaf karipap,,aku x dpt g melawat kubur ko..aku xde transport,,umm,,klu ko ade,,bile aku bg alasan x nk kuar sbb xde transport,,msty ko kata,,"xpe,,aku kan ade.."hehe,,rindu sngt..sngt2 rindu..karipap,,ko sentiasa dalam ingtan n dalam doa aku..tenang ye kat sana..karipap,,tarikh ko pergi,,sama taarikh ngn adik angkt aku pergi..kes yg sama,,kemalangan kat highway,,karipap,,bayangkan mcmne aku nk lupekn sume nyer...cume Allah yang tau..n skrg pun aku da xde tempat nk meluahkan perasaan...si DY da jauh dr aku..sebelum nie,,dy yg byk menjadi penguat aku,,tp skrg da xde,,aku rindu dy karipap...ummm,,,k la,,xtau da nk cite ape,,AL-FATIHAH utk SYAHMIE n DINIE..:'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

**kerana Allah maha Mengetahui**

Assalammualaikum,, salam 24 syawal..