Sabtu, 16 Mac 2013

Rumah ku Syurga ku~

Assalammualaikum,,
ececeh tetibe lak kn cite pasal umah,,
btw,,im home!!
wah xcited ko,,mcm berbulan2 lak x blk,,padahal bru 2 mggu,,lalala
mggu nie agak meriah sikit kat umah,,
wan n nenek ade kat umah,,n maklang sekeluarga pun ade,,
motif??sbb esok nk g ambik tok wan,mak ngh n aqis blik dr umrah..
Alhamdulilah,,mereka da dpt jd tetamu Allah,,
turn fmly aku,,umm,,masih xde rezeki utk pgi,,
btw,,mggu nie balik wat rutin seperti biasa,,
mengemas gazebo..lalala,,best weyh dok kg,,
byk pokok,,kat pd pokok byk da kne tebang,,hehe,,
n mggu nie pule kne tlg k.ayu prepared sikit2 brg utk wedding dy nnt,,
kad jemputan ke wedding dy,,nnt aku bg k..;))
n upe nk gtau,,aku cuti smpy isnin,,thnks poli,,gara2 bzy dgn konvo nyer,,
yg x best,,fikiran aku asyik mengigati projek iklan yg aku kne buat,,lalalala
stress!!!!!

tgk larh tmn dikeliling umah kite,,hasil tangan aku n my lovely daddy,,;P


Tiada ulasan:

Catat Ulasan