Selasa, 26 Mac 2013

its really hard for being me

Assalalammualaikum,,
lagi skli,,dipagi2 "buta" bg hari selasa nieh,,(jam 3:31am)
aku masih x leyh tdo,,aku ngaku aku tgk runningman td,,yeah,,tp tuu 2 jam yg lepas,,
n now,,yeah,,here i'am,,juz update my entry infront atiqa netbook,,thnks tiqa..hehe
arini bile tajuk "susah bile jadi saya" bkn bmksud aku nieh xbsyukur,,
tp aku tersangat bsyukur,,n i juz need more time utk bfikir dgn waras,,
sngt susah bile kite mmpunyai kemampuan yg sume org x dpt,,
apekah??jeng3,,xtau nk ckp cmne,,but,,better bile nk mngata aku uh,,o nk burukkn aku uh,,,
bce Bismillah dlu ye,,;P 
ade yg x phm kah??lalalalala,,ok x dga,,huhu
eh,,nk tau something,,aku nie payah bebenor la nk speaking landon nieh ha,,
tp tah knp bile menulis,,otak nk speaking  jew,,huhu
nie maksudnyer cam nk sambung blja kat perth jew,,hehehe,,,
poyo giler padahal my english is broken kn,,puih la..
hurm,,nothing to say,,
sbnrnyer ade je cite,,tp cam x dew masa r nk cite panjang2,,
huhu,,,lagi2 skrg nie tahap pembelajaran aku kat poli nie dah mencecah tahap maximum,,
boleyh kering air otak aku perah weyh,,
btw,,thnks to lctrer2 yg memahami dan mmbantu saya dlm segala2 yg perlu sy buat utk kumpul PB,,huhu,,
n gud nite uolls,,xsabor2 nk final,,hehe,,wish me luck k,,;P

xpaham betol knp bile letak gamba runningman je mesty kabur,,benchi betol la,,tp x kire gak,,nk letak jgk!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan