Selasa, 23 Disember 2014

Puting Beliung dan Banjir

Assalammualaikum,,
banjir di kelantan,terengganu dan pahang makin buruk,,
tak pernah tengok banjir seburuk ini..
tak reda lagi isu banjir,,
puting beliung pula sampai sabak bernam,,
speechless sngt bile ada makhluk ALlah boleh ckap,, "alarh,,dy ada kat tanah lapang je/sawah padi"
dah knp dgn org malaysia skrg,,mcm mencabar kuasa Allah,,
org risau dok isu banjir,,
kita sibuk dengan bola..
xmustahil,,satu hari nanti,,dengan kuasa Allah banjir tu boleh sampai kuala lumpur,,
mse tu sy nak tengok mana mereka2 yg bermulut puaka tuh,,
mentang2 depa x kene banjir,,
depa xpeduli dgn mereka yg tkena musibah tu,,
igt,,walau yg jahat nye cume sikit,,
tapi bila Allah dah turunkan bala,,
xkira baik atau jahat,,
semua takkan terlepas..
masa tuh,,hang p la mintak tolong dengan bola..dgn retis tu sume ye..
makin annoying dgn org yg pentingkan diri sendiri..





tengoklah,,mana kau nak lari,,memang lah skrg bomba ada,,ada bot,,
tapi ingat,,bomba bukan sentiasa ada,,harap maklum..

Gambar Puting Beliung Di Sabak Bernam

Gambar Puting Beliung Di Sabak Bernam

puting beliung di sabak bernam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dyxy Green Tea Face Mist

Assalammualaikum... siapa yang malas nak makeup??tak suka makeup?? kita geng..(give me 5 sikit) hehehe buat mereka yang tak suka...