Rabu, 15 Oktober 2014

KOLEKSI FITRI NAZURAH



Assalammualaikum..
arini abby nk revie produk dr FITRI NAZURAH


cantik tak koleksi dari fitri ni..harga pun berpatutan...siapa-siapa yang berminat boleh la tengok koleksi-koleksi yang ada dekat fb dy..klik je nama dy dekat atas tu..:D


ni cuma contoh je yang abby dok padan-padan kan..cantik kan,,


tapi abby sangat-sangat suka yang kaler pink nie..nampak sweet..omg!!jatuh cinta sudah..;)







2 ulasan:

Dyxy Green Tea Face Mist

Assalammualaikum... siapa yang malas nak makeup??tak suka makeup?? kita geng..(give me 5 sikit) hehehe buat mereka yang tak suka...