Rabu, 8 Oktober 2014

hantar barang naik basikal??


Assalammualaikum,,
Malas nak cerita apa-apa..sila baca dialog hasil tangan saya dibawah..:D

si A : "ni semua salah minyak naik harga lah ni,,habis barang pung naik harga,stress betol"
si B : "apa kene mengena minyak naik dengan harga barang naik??kau nie,,ada je bende nak salahkan            kerajaan"
si A : "kau ni bodo ke bengap??dari kilang ke kedai tu dorang hantar barang naik basikal ke??"

p/s : please la,,jangan terlalu taksub dengan pemimpin sampai buta apa yang dia buat dengan rakyat..and peniaga pulak ambik kesempatan la nak naik kan harga barang..pos pong sekarang bukan rm6 lagi,,tp ada yg letak rm7 - rm10..itu bangang abadi..


2 ulasan:

  1. Balasan
    1. apa tak marahnya,,pegi kedai beli kapas muka yg dulu rm2,,skrg 2.75 ..susu dari 2 ringgit lebih jadi 3 ringgit..abah dy..:'(

      Padam

Dyxy Green Tea Face Mist

Assalammualaikum... siapa yang malas nak makeup??tak suka makeup?? kita geng..(give me 5 sikit) hehehe buat mereka yang tak suka...