Khamis, 24 Julai 2014

pulang berhari raya!

Assalammualaikum,,
pejam celik,pejam celik,,rupa-rupanya lagi 2 hari nak raya..woooo..
pergi kerja pun hati teringat ketupat,kuih raya dan DUIT RAYA!!
walaupun saya dah meningkat REMAJA,tapi masih bujang ok!jangan KEDEKUT bagi duit raya kat golongan macam kami..mana tau duit raya tu boleh simpan untuk buat kenduri kawin nanti,,hahaha..
btw,,semua tau kan,,masa-masa begini jalan akan sesak,,manusia akan beramai-ramai pulang kekampung,,so kepada pemandu,pembonceng dan sebagainya,,sila berhemah dijalan raya..jangan ada sifat sombong dengan KERETA RAYA(PEUGOUT @ jenis- yang lain) haahha,,sempat lagi..jangan ada sifat pentingkan diri sendiri,,jangan ada sifat kebodoh-bodohan ketika memandu (cth:guna laluan kecemasan)..please..please..and please..bagi la doktor-doktor,nurse-nurse,,penggali kubur dan pengurus jenazah beraya dengan tenang (sila faham makud tersirat).btw..di kesempatan ini,,saya dan keluarga mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua umat islam didunia ni..jemput datang rumah..kami beraya dirumah bersama baby baru..wah..gembira gilerr..jangan lupa duit raya..duit raya tak de,,jangan masuk..haha..

4 ulasan:

  1. ye la, rasa sekejap jer puasa....semoga kita akan bertemu lagi Ramadhan tahun hadapan

    BalasPadam
  2. Berhati2 di jalan raya.. hihihi.. Selamat Hari Raya ! :)

    BalasPadam

Dyxy Green Tea Face Mist

Assalammualaikum... siapa yang malas nak makeup??tak suka makeup?? kita geng..(give me 5 sikit) hehehe buat mereka yang tak suka...