Sabtu, 21 September 2013

DEAR AWAK...


Assalammualaikum,,
dear awk,,
dah lama kita tak jumpa..
setiap masa teringatkan awak..
awak,,setelah 4 tahun lebih pengenalan kita,,
tak tersangka kita ditahap ni..
gaduh baik,,gaduh baik,,masih awak menjadi pilihan saya,,
walau saya rapat dengan mana-mana lelaki,
tapi masih awk yang diutamakan,,,
awak,,kita masih xtahu samaada hubungan kita sampai kemana,,,
bukan tak yakin,,bukan jugak x percaya,,
tapi semua takdir Allah yang maha Esa..
saya harap,,awak dan saya sentiasa bersama..
hingga kematian memisahkan kita..
dear awak,,
selagi sy masih dibawah jagaan keluarga,,
keluarga masih perlu diutamakan,,
antara awk dan sahabat,,
dua2 penting bagi saya,,
walau awak x pernah bersuara,,
setiap kali sy utamakan sahabat,,sy tahu awak terluka,,
sabar lah awak,,andai jodoh milik kita,,
awk pasti menjadi yang halal buat saya,,
dear awak..
terima kasih bersabar dengan segala perangai saya,,
awak semakin matang,,saya pulak kebudak-budakan,,
sedaya upaya sy berubah,,
tapi sy masih seperti ini,,
segala pengalaman dan cerita kita,,
xdapat saya huraikan,,
biarlah ianya tersemat di ingatan kita..:)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan