Sabtu, 21 September 2013

bile teringatkan mak ayah

Assalammualaikum,,
aish,,giler stress betol abby nieh,,
y??xtau nk ckp ape,,nie mak n ayh la nieh hah,,
mse kecik2 dlu sume bende mak ayh ajar bia ank2 dy bertnggungjwb,,
skrg da besar ase mcm habit tu sesuatu yg menyusahkan org lain n buat diri nie stress..
contoh,,klu kat umah,,ckp ngn ayh kite nk kua kol 4,,so kol 3.50 da kne siap n kol 4 mmg da gerak,,
klu x mmg xla nk gerak,,n kalau nk g sekolah o keje kol 7,,hah,,kol 6 ayh da kjut,,klu lmbt,,mmg kne spray ngn air,,hahaha,,adoyai..so skrg bile da besar,,klu klas kol 8,,7.45 da siap dok kat dpn,,tp kwn2 ade lagi yg tgh siap,,n klu bgun pagi,,lagi larh,,hukhuk..mmg rse lain mcm giler la..mak n ayh sllu aja,,buat kje jgn bertangguh o bia cpt hbis,,tp skrg,,last minit bru nk buat,,aish,,ntah la..ase lain mmg rse lain,,tp nk wat cmne,,
kn,,dlu lain skrg lain,,bg kite bnde tuh mcm penting,,tp bg org lain bende tu  xpenting,,kn..
so terpakse la anggap bnde tu xpenting,,,ishh...xpe2,,keserabutan dlm otak nieh utk bpe minggu ag,,bertahan abby,,hbis kan semester nie dgn jaya nyer..walaupun byk rintangan yg mendatang,,,:'(
mak ayah,,,rindu,,walaupun stiap mggu blk,,tp kasih syg n bebelan mak ayh sentiasa dirindui,,
hukhuk..abby x penah lupe ape yg mak ayh aja..
cume bile belajar hidup berdikari,,byk bende yg tpaksa abby abaikan..
untuk kepentingan org rmi,,hukhuk,,sedih mak,,mkin dkt nk final,,mkin hati nie mcm nk menangis je,,walaupun tnpa sbb yg kukuh,,lagi2 dlm keadaan abby yg tgh thn sakit kt mata,kpala n gusi nie,,adoyai,,harap2 semester akhir nie berakhir dgn lancar..InsyaAllah..:'(

muka mak ayh sy garangkan,,hehe,,tp dorg happening..klu ambik gmba,,mmg ssh nk senyum,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dyxy Green Tea Face Mist

Assalammualaikum... siapa yang malas nak makeup??tak suka makeup?? kita geng..(give me 5 sikit) hehehe buat mereka yang tak suka...