Selasa, 23 April 2013

SYAHMIE FARID IZZAT

Assalammualaikum,,
hye olls,,,
mmg minggu nie aku xde rse ape2,,kosong..:')
ntah knp,,asyik fikirkn pasal syahmie,,myb sbb byk slh kot dgn dy..knp?
sbb ade bpe kali dy ajak aku kua rmi2 ngn mmbe2 lain,,
tapi,,ade je alasan aku,umm,,
smpy ko xnk dda tego n ajak kua.
pasni da xde da dga dy ajak kua da,,
umm,,walaupun aku bkn satu group ngn dowg sume,,tp ko mcm baek je ngn aku,,
byk kngn sme2 dlu,,
bile rmi dga cite buruk pasal aku,,ko je yg lyn aku baek lagi,
sama2 lepak kat bilik PRS,,,
bile org lain x percayakn aku,,ko dgn tenang je ckp,,"aku dengan biskut kn ade"
kowg berdua mmg mcm kembar,,dua2 ade je utk aku,,:)
bile dkt dewan makan ade karipap,,konferm ko makan giler2 kn..hehehe
ummmm,,
da lme aku x cntct kau,,myb aku jarang on9 kot..
ke betol kau kata,,aku da sombong,,
maaf karipap,,
xdpt nk tunaikan permintaan ko utk lepak sme2,,
umm,,walaupun aku x serapat cmne ko rpat ngn geng2 ko,,
tp ntah la,,hurmm,,ko lain sngt,,muka ganas,,tp hati lembut,,:)
bile aku sedeyh,,ko dtg pegang ats kepala n kata "xpe,,buaya ramai lagi"hehe,,
i will remember all ok,,aku hnya mmpu sedekahkn al-fatihah bile solat je,,tu je yg mmpu aku bg,,
bile ko da xde,,rmi yg komen kat blog2 yg kua kn entry pasal ko..dorg kata ko mat rempit,,
umm,,ko bkn mat rempit kn,,
aku tgk kwn ko backup ko,,
dy kata time tu ko bru blk kje,,mesty ko nk cpt2 smpy rumahkn,,
msty ko penat,,
umm,,knp dowg fikir negetif,,dowg x tau peragai ko,,
ape pown bole dowg ckp kn,,tp ko jgn risau,,kami kwn2 ko nie x kn fikir buruk k..
kami kawan2 ko akn sentiasa mendoakan ko disana..InsyaAllah,,
kami juga bakal menyusul mengikut ko..
tenangla engkau disana SYAHMIE @ karipap..
AL-FATIHAH~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan