Khamis, 6 September 2012

Nama panggilan mempengaruhi sikap??0_o

Assalamualaikum,,=))

arini kn,,aku asyik berfikir ajewk,,knp la aku nie sllu cpt tdo,,byk tdo,,mnje ngn mak ayh,,klu g mne2 mesty nk berteman,,huhuhu,,,last2 bru aku terfikir,,dlu adew org ckp ngn aku pasal nama mempengaruhi sikap,,huhu,,nk djadikkn citer,,family n adew kwn2 aku pnggil aku 'baby',,siyez aku x suke,,sbb da besar,,tp pnggil baby mcm janggalkn,,huhu..patot nyer la pown aku nie klu bosan jew tdo,,pastu asyik2 pnggil mak,,mesty nk adew mak kat sblh,,pastu g mne2 adew jewk org tmn,,haha,,kadang2 uh adew la gak nk bljr bdikari,,tp nk wat cmne,,bila da niat nk bdikari,,adew jew org volunteer nk teman,,huhu,,skrg time LI nieh da janggal blk,,yela,,dlu bulan pertama LI pegi blk naek ktm adew org tmn,,skrg da xdew,,haha,,mmg janggal,,kadang2 bile nmpk mak bersila dpn tv,,ha,,time uh la kepala nie menggatal nk baring kat pangku mak,,huhu,,bila blk asrama plak,,setiap mggu mesty blk jmpe family,,ha,,time nk blk nie x fkir la takot nk blk sorg2,,dlm otak juz nk cepat smpy jew,,hahah,,



ha,,ni la dy bear2 yg sllu aku pegang bile adew kat uma,,hadiah dr "ABG SYG"hehe..klu pagi2 tu dlm kol 4 terjaga,,pastu ayh plak da bersiap nk tg kje,,apew ag,,dgn pelok bear2,,tgh2 mamai,,ngn tarik selimut trus masuk blik mak,,tdo kat tmpt ayh,,huhu,,sampai bile la aku nk mcmnie kan,,hahaha,,hope pas da stat LI nie,,da pandai la aku bdikari,,huhu,,,harap2 la kn,,=P





Tiada ulasan:

Catat Ulasan