Jumaat, 28 September 2012

anda sahabat sy dunia akhirat(>_<)

Assalammualaikum,,

hye bro,,;)how r u??=P ,,long time no c yeah..;)
kawan,,da lme sngt xdgr cite ko kn,,aku dsini agak merindui larh,,ingt x mula2 kite knl dlu,,
ko wish bufday aku kat fb,,dsbbkn wish ko tuh,,ade 100 lebyh komen kite kat bwh tu kn,,haha,,giler betol,,stat dr tu stiap kali jmpe,,kite da cam adk brdik,,mslh,susah senang kite same2,,bile gadoh,,,aku suke tgk muka ko yg bserabut tuh,,haha,,kenangan dok tepi laut,,time tangkap ketam,,xkn aku lupe,,n time ko aja aku maen gitar,,ko sabar aja aku,,wlaupun aku tau aku nie byk tny,,hahaha,,aku tau,,dalam bhgia2 kite,,adew org yg dengki,,ade je bnde yang buat kite jauh kn,,xpe,,aku x kesah,,sbb ape2 pown yg jadi ko masih igt aku,,aku syg ko,,tapi syg sbgai sahabat baek,,sbb aku da adew org yg aku CINTA,,n insyaAllah,,cinta aku xkn berubah,,kawan,,sejak dua menjak nie aku tau ko adew masalah dgn si dy,,aku sedeyh sngt,,knp setiap kali kalian bergaduh,,pasti nama aku yg timbul,,klu ikot logik,,pompuan xkn angin 1 bdn n benci pompuan lain klu xdew org yg CUCUK kn,,umm,,ntah la,,aku x nk byk ckp,,xnk masuk campur,,n maaf kawan,,aku adew terlepas ckp aku xnk ambik tau pasal ko lagi n nk ptus kawan ngn ko klu ni boleh buat kekasih ko n ko bhgia,,aku terlalu sedeyh sbb bkn skli korg gadoh pasal aku,,umm,xdew niat un nk ckp camtu,,tp x tau npe mulut aku ni terkeluar ayt tuh,,tapi klu dgn cara ni boleyh buat ko n 'KWN2' ko bahagia tgk kite jd musuh,,aku terima jew..Alhamdullilah,,aku masih ade kawan2 yg syg n care pasal aku,,n aku harap ko ngn dy bahagia bila aku xdew lg dlm hidup ko ye..jgn gadoh2 lg lepas nieh,,sbb aku x ske bile dikategorikn org ke3,,bkn ati kekasih ko jew aku kne jg,,aku kne jgk jge ati org yg aku cinta,,ade paham,,spatotnyer da lme gler kite x cntct,,xdew lg isu nie timbul,,umm,,wht ever la,,xnk da fkir pasal bnde giler2 nie,,n aku harap sape2 barua tu,,bile bace nie paham la dgn situasi aku,,jgn nk kua kn statement ape2 sblum tau ape sbnrnyer belaku,,dpn2 kami mmg rapat,,tp blkng2 mmg ssh nk cntct,,k..TITIK,n lepas nie,,anda semua boleh la bersenang2 bile kami tidak lagi bertegur sape..TQ~n enjoy ur life

*apepownterjadi,dymasihsahabatakuduniaakhirat,segalajasa2dyxkanakulupe.tQ~
*akuyakin,entryakukalinie,pastirmiyangdapatagakutksiapa,so,,shutyourmouthproperly k....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan