Selasa, 24 Januari 2012

si dia..CAPITAL S,,=)

ehem2,,kli nie nk cite pasal si dy yg bertahta kat ati,,huhu,,,rmi mmbr2 ingt aku solo,,nk wat cmne,,si dy uh x suke nk meninggalkan kesan kat profile aku,,mmg kdng2 terasa gak ngan dy nie,,tp nk wat cmne,,terima je la,,huhu,,si dy nie konon nyer pemalu,,tp klu da borak,,org normal leyh jd sengal,,,hehe,,,tp aku mmg syg sngt kat dy,,bile dgn dy,,bru aku tau cmne dri aku nie,,yelarh,,bile dpt org yg umur ats kite nieh ase laen mcm jew,,haha,huhu,,ktowg mmg jarang sngt nk jmpe,,,nsib baek dy bg mr.cOmot pengganti dri,,hilang rindu,,hahaha,,,lame2 ngan dy nie buat aku jd setia,,ceh,,skrg aku da byk sikit la berubah,,haha,,n blog nie pown dr tulisan pink da bertukar jd itam,,sume sbb dy,,haha,,,sakit mata kate nyer bce blog nie,,haha,,dy nie skrg da byk bsabar ngan pragai aku,,huhu,,,sian dy,,,bertambah sayang aku ngan dy,,haha,,romantik x,,haha,,sblum nie byk sngt yg ktowg kne lalui,,byk kali gadoh,,,tp still bersama,,myb sbb cemburu,,uih,,mne pompuan yg x cemburu an tgk laki sndri rapat ngan pompun lain,,umm,,bile fkir blk,,mcmne aku leyh terapat ngn dy??haha,,uih,,kuasa tuhan tiada tandingan,,kn3,,hehe,,n 2 my cOmot,,,sy harap u will b mine,,4 ever n ever,,n i will luv u for the rest of my life,,;) n sy harap awk un x g kat org laen,,=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan