Selasa, 17 Januari 2012

ko bg bom,,aku hntar nuclear,,,=))

kali nie aku tertanya2,,mcmne seseorang uh leyh mnyebarkn fitnah pada org laen agar ssowg nie dibenci??x ase berdosa kew??aku penat sbnrnyer,,n xtau bile penghujungnye poblem nie,,bile da reda,,adew yg nk bangkit kn blik n saling perli memerli,,,x pyh nk salahkn org,,jgn menunding jari kat org laen,,klu kt senyap,,sume senyap,,x pyh nk campur tngn hal org laen,,mcm la kite tau ape sebenarnyer berlaku,,pastu g jumpe org laen,,wat cite laen,,stop it la,,,u like an IDIOT!!ko wat hal sndri jew,,,NESCAYA dosa ko x bertambah,,n moga2 ko diberi RAHMAT,,,k,,,aku sbnrnyer da mls nk msuk cmpur,,,tp bile aku diam,,semakin hebat sketsa perli memerli,,,kdng2 yg diam nie yg jadi bhn nyer,,,ceh2,,,tgk,,bile org diam dkacau,,,aku mls jew nk ckp dpn2,,sbb mak bapak aku dr kecik x penah ajar aku gadoh,,ag un,,aku percaya 100% yg org yg mcm nie brani blkng2 jew,,ye dokk???lantak mu la,,,wat la pe mu nk,,,asalkn aku bhgia ngan kehidupan aku,,,kome adew ke idak dlm idup aku,,x dew perbezaan un,,teruskn mencela,,,teruskan mengumpat,,semoga berbahagia,,dunia dan akhirat...wassalam..=))) peace no war.. p/s:aku x dendam dgn sape2,,,n aku x pernah benci org lame2,,dnt worry,,nobdy PERFECT...aku tau aku un jahat,,,n insyaallah,,1 ary nnt aku akn insaf..huhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan