Ahad, 22 Mei 2016

makan..MAKAN..makan..

Assalammualaikum,,

perempuan..susah nak faham kan..
kengkadang aku pun xpaham ape yg aku nak...
setiap ari dok mengidam macam2..
setiap hari bertukar2 bende yg aku nak...
tapi macam biasa..
malas nak susahkan orang..
kengkadang tu simpan je dalam hati ape yg teringin sngt nak makan..
n tetibe Allah tu maha besar...ada je yang bawakkan kat ofis,,ade yg buat kan..semuanya tnpa dirancang..
Alhamdullilah....rezeki...
mcm semalam..cik ani buat kerabu mangga mse kenduri doa selamat..
padahal setiap hari aku dok cek je mangga ats pokok kat belakang..
bile la mangga ni nk besor sikit..teringgin nk makan mangga asam boi la,,kerabu mangga la..
sekali dapat..Alhamdullilah...hehehe...
now..teringin nk mkn meat ball..
nyummy..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dyxy Green Tea Face Mist

Assalammualaikum... siapa yang malas nak makeup??tak suka makeup?? kita geng..(give me 5 sikit) hehehe buat mereka yang tak suka...