Isnin, 24 November 2014

REVIEW : BIG HERO 6

Assalammualaikum,,
gud moning,,
hye olls,,saja je saya nak cito kat sini,,
khamis lepas (20/11/14) ceh,,siap bagi tarikh,,
cik shafiq bawak saya p jenjalan kat alamnada,,yeahhh,,seronok habis,,
al maklum lah,,lepas TENSION p interview,,
then,,dy ajak p tgk cite kartoon nieh,,
so,,dsbbkn dia bersusah payah menghantar n sampay tertido dalam keta,,
saya pun mengekor je la,,
1st skali saya nak bagitau,,cite nie sangat awsome,,daebak!!
best giler2..walaupun kdng2 ade time dy sedih,,tapiiiiii,,mmg terbaik,,
dalam pangung tu,,budak2 kecik pun gelak tak habis-habis,,tp part sedih tu depa sume diam lerrr..hehe..sampai saya mintak kat cik shafiq nie larr,,if patung baymax da keluar,,plezzzz tolong beli,,hehe,,

sapa je yg x rse gemok putih nie comel,,haha,,comeyl kottt...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

**kerana Allah maha Mengetahui**

Assalammualaikum,, salam 24 syawal..