Rabu, 10 September 2014

Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !

assalammualaikum..

hari ni abby nk join segmen dr en en.benashaari

BEN ASHAARI

abby memula stat berblog nie masa belajar dekat politeknik port dickson,,dalam 2 tahun yang lepas..saya berasal dari salak tinggi,sepang.mula-mula berblog ni sebab nak menghilangkan kebosanan kat dalam asrama ini..lepas tu makin lama makin seronok pula..blog ni xde la khas untuk sesuatu topik je..so saya bebas nak tulis apa yang saya suke selagi ianya tak menyinggung perasaan sapa2..In Sya Allah ler..and sekarang IMPIAN abby lepas berblog ni,,abby harap dapat melancong..sbb abby suka sangaattttt MELANCONG,,huhu..okey korg sume,,jom ler join segmen ni reramai..bia bertambah sikit kenalan tuh..;))

11 ulasan:

  1. schaz join jugak. hehe btw done follow u smbl menabung :)

    BalasPadam
  2. sue dah add bloglist dlm blog sue...jom follow sue di www.sihatitunikmat.com

    salam perkenalan :)

    BalasPadam
  3. Salam Kenal!

    Selamat Berblogging !!

    BalasPadam
  4. Assalammualaikum... datang daripada segmen yang sama, suka dapat berkenalan dengan anda : Segmen Ben Ashaari : Impianku Seorang Blogger

    mselim3

    BalasPadam
  5. Assalam,
    salam perkenalan dari saya blogger baru..
    epy bersegmen jugak yer..
    harap dapat berkenalan dan menyokong saya yer...
    jemput singgah yer :
    http://aryshafayyadh.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    BalasPadam
  6. salam.
    jemput join ye nama anda di tag :)

    http://www.sihatitunikmat.com/2014/09/liebster-award.html

    BalasPadam
  7. Assalam abby...
    nak inform sha da nominate blog abby utk AWARD..
    tolong klik link ni yer :
    http://aryshafayyadh.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html
    sudi2kan la yer..
    TQ

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. Hai, Ros singgah sini dari segmen yang sama.
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    BalasPadam
  10. ayu datang dari segmen yang sama.. ada masa singgah la ke blog ayu ye... boleh nanti follow sekali blog ayu...tq..

    semoga impian awak tercapai...

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    BalasPadam
  11. singgah sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    BalasPadam

**kerana Allah maha Mengetahui**

Assalammualaikum,, salam 24 syawal..