Selasa, 16 September 2014

Liebster Award - menjawab persoalan dari aryshafayyadh


Assalammualaikum,,
memula sekali abby nk say thanks alot kat aryshafayyadh sbb mencalonkan abby,,
so abby akan menjawab 11 soalan dari beliau..

1. Apakah nama penuh anda dalam K/P @ I.C?
- FARAH NABILA BT ASAMIAUN


2. Siapakah idola anda & kenapa DIA??he3

-MAK saya..sebab mak saya seorang yang penyabar,,tabah,,cekal,,bertanggungjawab,,i luv u mom..hehe


3. Pekerjaan idaman anda?

-Cikgu o Arkitek,,


4. Bilangan & jantina anak yang anda inginkan & kenapa??

-4 orrang..inSyaAllah..knp??sebab suke ler..haha..2 gurl,,2 boy,,sweet kn cenggitu,,haha


5. Apakah impian anda yang belum tercapai untuk tahun ini?

-Bercuti  =)))


6. Apakah tempat yang paling anda teringin pergi atau lawati?

- venice..best giler dduk atas air kn..hurmm


8. Makanan apakah yang anda teringin cuba makan tetapi masih belum berkesempatan nak makan?

-makanan korea..


9. Siapakah orang yang ingin sekali awak minta maaf buat masa ini?

-MAK AYAH saya..sbb saya dok menyusahkan dorang je..huhu


10. Apakah perkara yang paling awak tak puas hati dalam tahun ini?

-tak dapat drive walaupun da ada lesen!!penat tau ambik lesen,,last2 ade orang drrive kn jgk..huhu


11. Adakah awak gembira dengan kehidupan sekarang? ada apa2 yang ingin diubah??


-Alhamdulilah..puas atiiii sangat..kalau ada masalah sikit2 tu biase larh,,hehe..buat masa ni xde bende lagi nak diubah..:D

3 ulasan:

  1. assalam farah,
    thanx yer sudi jawab soklan sha...
    salam perkenalan sekali lagi yer

    BalasPadam
  2. salam..wc...salam perkenalan...:DD

    BalasPadam