Selasa, 30 Ogos 2016

thanks u Mak & Ayah

Assalammualaikum..

thanks mak n ayah sbb byk BERKORBAN utk abby..
im a troublemaker kan..
selalu buat mak ayah risau..
sampai la ke besar..
bia org kata abby ni dok bwk ketiak mak ayah je..
bio kan lah..
bia la abby bekerja ikot kehendak n pendapat mak n ayah..
sbb mak n ayah lebih tau apa yg sesuai..
bia la majlis kawin abby nnt mak dgn ayah yg bg pendapat..
sbb xpernah 1 pun pendapat dr mak n ayah yg abby rasa membebankn..
bila ikot pendapat mak n ayah,,tenang je rasa..xde rasa was-was ke ape..
sbb abby tau..apa yg mak n ayah buat itu lah yang terbaik..
terima kasih mak..terima kasih ayah..
maaf kalau terkasar bahasa..tertinggi suara..
mmg mulut abby lebih pantas bertindak dr akal..
tp percayalah..dalam hati ni..Allah je yg mengetahui..
terima kasih sbb menerima calon menantu pilihan abby..
bio lah x sekacak naymar..bia lah x sekaya awal ashaari..
tapi sbb dy hormat n syg mak ayh dy buat abby tersuka dia,,
semoga dy menghormati n menjaga mak n ayah 
mcm dy jaga mak n ayah dy..
btw..bkn senang jadi dewasa..
tapi mak n ayah yg jadi idola n kekuatan abby..
yeahhh..Allhamdullilah..
terima kasih mak n ayah

Image result for i love my parents

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dyxy Green Tea Face Mist

Assalammualaikum... siapa yang malas nak makeup??tak suka makeup?? kita geng..(give me 5 sikit) hehehe buat mereka yang tak suka...