Isnin, 3 Oktober 2011

poli pD..=)


sedar x sedar da setahun aku kt pd,,,byk penglamn pahit mnis kat sni,,,mcm2 ragam mnusia dr latar belakang yg berbeza,,,kt poli nie myb aku da berubah skit,,skit la,,,aku da x seliar dlu,,da tau ttup mne2 yg dlu aku dedahkn,,n yg pling penting,,aku da x memilih kwn,,hihihi,,,yup,,dlu aku rimas n x suke kwn ngn pompuan,,ats sbb2 yg tertentu,,then skrg aku mula phm prgai pompuan,,hehe,,mule2 msuk sni aku da jmpe 6 org geng yg boleh dianggap sekepala,,then sbb sdkit slh phm n masuk cmpur pihak tertentu,,kami tinggal ber5,,wlaupun mule2 kamy mmg rapat,,cume tersalah lngkah kami berpecah,,urm,,da xdew jdoh nk kwn lame2 nk wat cmne,,tp tuhan uh maha adil,,aku x bersalah dlm masalah 2,,so 1 pegi rmi lg yg sudi kwn ngn aku,,haha...xpew la Abby,,klu ko jjur kwn ngn owg,,owg un jjur kwn ngan ko,,haha,,,xpew2,,,skrg aku sebut kn nme2 kwn2 yg pling rpt ngn aku skrg,,1st nadz,,2nd artyn,,3nd yasarah,,4th iera,,n 5th elin n temey,,,klu aku adew mse,,aku borak ag pasal peragai giler2 dowg nie k,,=)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan